Om Lillesand Fotoklubb

Lillesand fotoklubb har for tiden 19 medlemmer, både unge og gamle - så vel nybegynnere som erfarne amatørfotografer er velkomne i klubben. Hos oss vil du garantert treffe fotovenner med interesse for bilder og fotografering. Vi har et hyggelig miljø og lærer noe hele tiden, ikke minst av hverandre.

- Vi holder kurs og foredrag - gjennomfører turer - utfører fotooppdrag - samarbeider med Lillesand kommune om å speile kulturlivet i Lillesand - har et sosialt og inkluderende fellesskap.

Klubbkveld

Klubbkvelder er første onsdag i hver måned kl. 18:00-20.30. En medlemskveld inneholder informasjon og presentasjon av pågående prosjekter, visning av medlemmenes bilder, foredrag, opplæring i bildebehandlingsprogram, planlegging av aktiviteter, pause med kaffe og hyggelig samvær m.m.

Styret 2023
Leder Hege Ødegård
Nestleder Atle H. Stray

Kasserer Gunn M. Benning-Rogers
Sekretær Tore Olsen
Styremedlem Fredrik Wasland

Voksne 500 kr/år
Studenter/honnør 250 kr/år
Barn u/25 år 250 kr/år
Familiemedlemmer kr. 250 kr/år
Kontonummer: 2850 12 23923 eller vipps til Lillesand fotoklubb.
Kontingenten inkluderer medlemskap i NSFF (Norsk selskap for fotografi).